dijous

"Apocyn", Octidi, 8, Fructidor, any 219 : Injecció num.5



- Fa 50 anys que em dedico a transportar mercaderies d'un cantó a l'altre del país, la meva dona me l'ha fotut 50 vegades...una per any!! I encara es pensa que jo no ho sé. I els meus fills es pensen que soc un putero, però jo sempre li he estat fidel a la meva dona. una vegada vaig pensar en anar amb una prostituta, i tornar a casa i assassinar-los a tots...però no ho vaig fer...no ho vaig fer...

- La teva vida es com la de un ase, que persegueix incansablement un pastanaga? El teu camí estava escrit, fins i tot abans, que tu naixessis, pneumàtics ROUTINA !! El pneumàtic que mai t'abandona, fidel a la teva misèria, fins al final.

- Acaba amb mi !!!

- Pneumàtics ROUTINA. Amb garantia, de per vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada